piątek, 7 lutego 2014

Black & white painting


Kiedy jest tak szaro i deszczowo jak dzisiaj,
poprawiam sobie nastrój blaskiem świec.

Zapalam świece i od razu robi się przyjemnie i miło.

Jednym z takich moich małych marzeń jest posiadanie takiego żyrandola tylko na świece.
W norweskich domach takie "lampy" są częstym dodatkiem do wnętrz.
/światło słoneczne jest tutaj dosyć ograniczone, nawet latem,
tylko poprzednie lato było wyjątkowo słoneczne i ciepłe/


When the day is cloudy and rainy like today 
I love to relax by the candle-light.

I light up candles in my home and just like that I feel better.

One of my biggest dream is to have a chandelier only with the candles.
In Norway this kind of  chandelier is very common home decoration especially because
there is not so much sunlight in here.



Black & white painting



Wiem, że niektóre z Was na to czekały :)
Tadam, moja najnowsza realizacja.


Natchniona skandynawskim designem,
trochę też przez blogową koleżankę
/autorkę bloga "Mój babski świat"/
stworzyłam takie cudo:


I know that many of you were waiting for this!
Please see below my new idea for decoration.

Inspired by the scandinavian design and also by my blog-friend
/author of the blog 'Moj babski swiat'/
I've created such piece of art:



Black & white painting



Zamiast ramy kupiłam gotowe płótno malarskie naciągnięte na drewnianej ramie,
i namalowałam dużą ósemkę.
/cyfry i litery to moja miłość/


Intead of painting frame I bought canvas already strained on the wooden frame
and I painted big 'eight' number
/numbers and letters are my love!/



Black & white painting



Na razie powiesiłam na go na ścianie telewizyjnej.
Jeszcze nie wiem gdzie trafi docelowo.
/to pewne, że pozostanie w salonie/


Right now I,ve hung my painting on TV wall.
I'm not sure if it should stay there but maybe later
I will hang it in some other place
/for sure I will leave it in the living-room./



Black & white painting




Taką samą techniką powstało też serce.
/tutaj był dylemat co namalować, 
poszłam na łatwiznę,
o 1. w nocy ciężko tworzyć coś abmitniejszego/

Serce pójdzie do sypialni i będzie stało przy łóżku,
na razie, aby Wam pokazać tutaj w salonie.


I've used the same technique to make the heart. 
/I had really big problem with the idea for the painting -
especially because it was 1 a.m. when I was making it!/

I've decided that the painted heart will be ideal decoration in my bedroom.
I've decided to put it next to the bed.



Black & white painting




I co myślicie o moich grafikach?

What do you think about my graphics?



Uściski

Greetings



Black & white painting



Black & white painting



9 komentarzy:

  1. sa swietne!!!tez przymierzam sie do zmalowania czegos na takim plotnie,bo to super wynalazek jak dla mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A kuku widzę Cię :)No jak pięknie !!! Lepiej malujesz ode mnie:)) Jak fajnie wygląda w towarzystwie ramek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, serducho szczególnie przypadło mi do gustu:-)
    Spokojnego weekendu

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładnie! serducho mega!!! i lampionik ah :)
    pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świece uwielbiam,sliczny lampion:)) Grafiki super,pozdrawiam weekendowo:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tymi grafikami! I świetny efekt! :) Pięknie sercowo u Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie te grafiki wyszły! Mnie wciąż brakuje czasu do stworzenia swoich, chociaż bym chciała ;)
    "8" na tej ścianie komponuje się ładnie z resztą wystroju, nie wiem czy warto zmieniać jej miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło wspaniale i "jak ze sklepu" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysl z tym plotnem! Mialam wczoraj w rekach, ale ostatecznie nie moglam sie zdecydowac, co na nich mam namalowac i wrocilam z niczym... mam nadzieje, ze niedlugo i mnie nachnie!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...