niedziela, 24 listopada 2013

Winter is coming...

WITAJCIE

Grudnik

Idzie zima. Z każdym dniem czuję ją coraz bardziej.
Temperatury mamy iście zimowe, termometr wskazywał w pewnym momencie nawet -8 stopni.

Ale ten stan mnie nie deprymuje, w głowie nastrój świąteczny.
Przygotowania do świąt też ruszyły, ostatnio kupiłam nawet trochę bombeczek i cacuszków na choinkę.
W tym roku będzie srebrna i biała, z niewielkimi czerwonymi akcentami. Myślę, że będzie mała i postawimy ją na stoliku bądź komodzie. 
(Mój synek jest na etapie nauki chodzenia, więc obawiałabym się czy ta choinka na podłodze przetrwałaby do Wigilii).

W poprzedni weekend odwiedziła nas moja kochana mama.
Dlatego nie było mnie na blogu, do tego awaria w komputerze i w efekcie zresetowanie wszystkich programów, aplikacji i powrót do stanu tuż po zakupie.
Trochę potrwało zanim doprowadziłam go do "stanu używalności".

Materiałowe serca

Teraz trochę o tym co z mamą zdziałałyśmy przez ten tydzień. 
Trochę szyłyśmy, powstały m. in. białe serducha na choinkę,
i takie mniejsze, które umieściłam na wianku (wianek powiesiłam nad kanapą w salonie na wąskiej ściance pomiędzy oknami).

Wianek

Wianek


Powstały też materiałowe choineczki na okna i śliczne białe bałwanki, ale o nich napiszę w grudniu, jak już zrobi się adwentowo.

A na koniec dwie lniane skarpety, które wylicytowałam u Kasandry.
Tutaj zapraszam do odwiedzenia jej stronki, gdzie prezentuje swoje piękne prace.


lniane skarpety

Do niedługo :)

****

wianek

(Mój grudnik obsypał się pąkami i zaczyna kwitnąć. 
To znak, że zima nadchodzi :)



5 komentarzy:

  1. Taka MAMA to skarb.Same cudeńka uszyłyście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej mój tez zaczyna kwitnąć ;) w końcu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co to znaczy utracone dane z komputera mialam tak ostatnio brrrrr.
    Fajne z mama poczynacie, super spedzacie czas. Biale serduszka z kokardkami sa urocze!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świat, pięknie tu, zapraszam też do mnie na swiąteczny rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam Margolcia

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...