wtorek, 12 listopada 2013

DIY Advent tree

Haloooo, jak się macie?


Pozostaję jeszcze w tematyce świątecznej, ale obiecuję, że nie potrwa to aż do 24. grudnia :)

Zrobiłam ostatnio drzewko z kalendarzem adwentowym. 
Chciałam się z Wami podzielić techniką wykonania. Zapraszam na DIY.
Opis nie będzie skomplikowany, bo samo zrobienie drzewka jest bardzo proste.


    Potrzebne materiały do wykonania drzewka:
  • 5 różnych długości listewek,
  • farba akrylowa w wybranym kolorze (np. czarna jak u mnie),
  • klej vicol (lub inny do drewna)
  • wydruk numerków lub gotowe kupione, np. naklejki,
  • taśma dwustronna

    Długość listewek to już zależy od Was, jakie drzewko chcecie mieć, czy symetryczne, czy bardziej "fikuśne". Najważniejsze, aby po "zmontowaniu" całość przypominała drzewko/choineczkę.
    My na łączeniu listewek wykonaliśmy dodatkowe zagłębienia, żeby troszeczkę się w sobie "zatopiły".

    Listewki skleiłam vicolem, po odczekaniu (najlepiej zostawić całość na noc) pomalowałam najpierw białą farbą akrylową (surowe drewno na początku trochę "wpija" tą farbę), a potem położyłam jedną warstwę czarnej akrylówki. I to w zupełności wystarczyło.

    Numerki wykonałam sama w programie graficznym. Wybrałam dwa rodzaje, aby wprowadzić trochę urozmaicenia. Gdyby ktoś był zainteresowany użyciem moich, na końcu posta wkleiłam grafiki.
    Numery przykleiłam na taśmie dwustronnej (układ i rozmieszczenie ich też jest dowolne).

    Drzewko jest bardziej dekoracyjne jak użytkowe, ale myślę, że jest fajną dekoracją, która możemy postawić tak jak ja, na pokazowych zdjęciach, możemy umieścić np. w doniczce czy pojemniku lub podwiesić gdzieś w mieszkaniu.

*

A na koniec tego posta chciałam Wam pokazać świecznik, który wykonał dla mnie mój M. 
Pokazałam mu na zdjęciu w komputerze, że strasznie mi podobają świeczniki tego typu i moja "złota rączka" w przeciągu godziny zrobił mi aż dwa. (ku mojej uciesze i radości)


Ale mam teraz duży problem i mam nadzieję, że mi podpowiecie co zrobić.

Zastanawiam się czy przemalować je sprayem na biało lub czarno, czy może zostawić taki szary jak na zdjęciach. Pomóżcie... bo nie wiem sama....



Pozdrawiam Was




moje grafiki z numerkami:




5 komentarzy:

  1. Ależ zdolny ten M. Mnie się szary bardzo podoba, ale to ty musisz zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię szary ale chyba biel i czerń to Twoje obecne kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak, chociaż szarości też lubię :) Ale chyba jednak przemaluję. Do 1. grudnia mam jeszcze parę dni na przemyślenia :)

      Usuń
  3. Uwielbiam takie proste a zarazem wyjątkowe rzeczy. Bardzo w moim styl - zachowałaś minimalizm :) Super to wyszło. Podoba mi się też ten świecznik. Fajnie tu u Ciebie :)

    Pozdrawiam, Witek!
    złota rączka Wrocław

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...