poniedziałek, 11 listopada 2013

The series of my inspiration B jak Boże Narodzenie

W mojej głowie są już Święta od pewnego czasu.
Myślę, kombinuję jak ustroić mieszkanie na ten grudniowy czas. Tyle pomysłów na dekoracje, część już w realizacji, ale martwię się, czy wystarczy mi czasu na wszystko. 
Zrobiłam już nawet niewielkie zakupy tzn. lampki, wianki itp. Ale tym podzielę się z Wami jak już będzie grudniowo, adwentowo :)

Tegoroczne moje Święta na pewno będą białe z dodatkiem koloru srebrnego. Takie barwy najbardziej mi odpowiadają. Chociaż bardzo lubię dodatki czerwone, złote. Może jakieś niewielkie akcenty w tych  kolorach pojawią się w również w moich wnętrzach.
Ale to pozostawmy na później.



*


Kontynuuję moją zabawę w "literki" :), więc

B jak Boże Narodzenie
zapraszam do oglądania i mam nadzieję inspirowania się :)





No i jeszcze dużo inspiracji i skandynawski design, który przyznam lubię bardzo.
Uwielbiam takie surowe, jasne i białe wnętrza. I marzą mi się takie właśnie Święta.
Zaraziłam się tą miłością po przyjeździe do Norwegii.

(Źródło zdjęć: Pinterest)























 Przyjemnego poniedziałku dla Was

7 komentarzy:

  1. Każde wybrane przez Ciebie zdjęcie jest cudowna inspiracja , ach jak ja lubię te przedświąteczne przygotowania no i świata oczywiście w tak wspaniałym otoczeniu :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, ja też lubię te przygotowania i tą całą krzątaninę. To bardzo przyjemny czas :)

      Usuń
  2. B jak bardzo fajne inspiracje:-) Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak miło ogląda się takie piękne inspiracje.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie inspiracja z trzeciego zdjecia ,
    w sam raz do naszego domku, na pierwsze wspolne Swieta :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...