niedziela, 10 listopada 2013

The series of my inspiration from A to Z



Pod taką nazwą postanowiłam zorganizować małą zabawę polegającą na dzieleniu się z Wami swoimi gustami, upodobaniami, inspiracjami dotyczącymi różnych dziedzin życia codziennego; głównie będzie to związane z przedmiotami dekoracyjnymi, designem, zwłaszcza tym co widuję na co dzień tutaj w Skandynawii.

A że chciałam to jakoś uporządkować, żeby nie było zwykłej przypadkowości, uszeregowałam według liter alfabetu.
Jeśli macie ochotę przyłączyć się, to serdecznie zapraszam. Można podzielić się swoimi inspiracjami, tym co Was najbardziej "kręci", ale i pokazać swoje obrazy, aranżacje, to z czego jesteście najbardziej dumne.

Dzisiaj początek mojej zabawy, więc zacznę od litery A. 
Czas przedświąteczny skłania mnie ku temu tematowi, więc będzie to:

  A jak ADWENT.

Wybrałam kilka typów, które mi się osobiście podobają i są aktualnie obecne w norweskich sklepach, a które chciałabym mieć u siebie.


The series of my inspiration Adwent
 1 - Świece
2 - Wianek-serce dekoracyjne z szyszek
3 - Ozdobna taca na świece
4 - Dla dzieci - kalendarze adwentowe Mikołaje

 5 - Świecznik adwentowy
6 - Poducha ozdobna
7 - Taca-pojemnik na świece
8 - Kremowy koc

 9 - Świecznik adwentowy
10 - Kubeczki z motywem świątecznym
11 - Gwiazda dekoracyjna
12 - Tealighty adwentowe

 13 - Świeca adwentowa
14 - Serduszka-tabliczki na świece
15 - Świece adwentowe
16 - Metalowe numerki na świece


 I jeszcze trochę inspiracyjnych fotografii z wnętrzami z adwentową bądź świąteczną oprawą odnalezione w internecie.

























Ściskam Was mocno

1 komentarz:

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...