środa, 7 stycznia 2015

Must have in 2015



Zrobiłam sobie taką listę czego mi brakuje w domu, co chciałabym posiadać i wreszcie co chciałabym sama zrobić.

Mam zapotrzebowanie przede wszystkim na piękne naczynia. A wzornictwo skandynawskie najbardziej mi odpowiada. Nie wiem czy uda mi się zakupić cokolwiek ze zdjęcia, biorę pod uwagę dość wysoką jak dla mnie cenę tych przedmiotów. Może pokuszę się na kilka sztuk, nie zależy mi na tzw. "komplecie", a wręcz przeciwnie, podoba mi się zestawienie różnych wzorów kubeczków, miseczek i stworzenie z tego własnego kompletu. Od czasu do czasu pojawiają się w norweskich sklepach podobne wyroby w znacznie atrakcyjniejszej cenie. Na pewno zależy mi na pięknych pastelowych kolorkach, z szarym jako przewodni.









A tutaj sporządziłam sobie listę rzeczy, które muszę mieć, ale muszę je zrobić sama.
Tkanina na pościel już zamówiona, wkrótce przyjedzie do mnie, stawiam na gwiazdki w szaro-białych zestawieniach i w tych samych kolorach kropeczki i paseczki. Chcę uszyć dwie poszewki dwustronne na kołdry i cztery na poduchy, dwie większe w kropki i dwie mniejsze w gwiazdki.
Już nie mogę się doczekać kiedy zasiądę do maszyny.

Pikowana narzuta też jest w planach, a może będą dwie, jedna na łóżko, druga jako mata na podłogę
do zabaw dla naszego dziecięcia. Mata z pianki już dawno poszła do lamusa, no i nie wygląda tak pięknie jak np. ta gwiazdkowa na zdjęciu.
Łapacze snów to ostatni hit i okropnie mi się podobają powieszone nad łóżkiem, dlatego też stworzę min. 2 szt. Drewniane tamborki też już do mnie jadą.
No i namiot tipi, do zabawy dla Adaśka. Na razie jeszcze w planach. Na pewno mój syn takiego doczeka, tylko pozostała jeszcze kwestia zastanowienia, czy teraz, czy może poczekać aż troszeczkę dorośnie. 

Pięknie się zapowiada najbliższy czas. 
Szarości nadchodzą....



Miłego dnia moi mili



11 komentarzy:

  1. Tak ! Szarości nadchodzą .. z odrobiną bieli i pasteli :-) Piękne perełki są na Twojej liście :-) Pozdrawiam cieplutko :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Porcelana miętowa <3 jestem na tak!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wybrałaś :) Też zaczynam już myśleć wiosennymi kolorami, choć zima za oknem :). Póki co szarości królują na salonach :))). Tipi cudne, a porcelana - mega!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękną listę stworzyłaś.Też mam kubeczki,miseczki,talerzyki green gate tylko,że w kolorze różowym w białe groszki i niebieskie w białe groszki.Uwielbiam porcelanę skandynawską :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł z pościelą rewelacja! Ostatnio mama chciała mi w sklepie kupić pościel, poszłam z nią i przeszukałam cały wielki sklep i nie znalazłam wzoru godnego uwagi. Stanęło ostatecznie na pepitce biało-czarnej. Ale marzy mi się coś pastelowego na lato! Świetny pomysł z tą pościelą ;) A ceramika zawsze bardzo mi się podobała, może też zainwestuję choć w coś minimalnego. Na razie nie mam swojej kuchni więc mnie nie ciągnie do takich naczyń... Powodzenia w realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kilka rzeczy z tej listy z pewnością bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też marzy się taka ceramika ale na razie muszę wytłuc swoje stare skorupy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również jestem po uszy zakochana w skandynawskiej ceramice i wciąż małymi krokami poszerzam tą swoją kolekcję, ciągle też marzy mi się więcej i więcej:)) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna lista zakupów, piękne inspiracje :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Karolinko, świetna jest Twoja lista must have. Warto taką sporządzić na początku roku, to wtedy łatwiej da się ją zrealizować :) Trzymaj się ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Waga jest fenomenalna. Taka sama musi stanąć w mojej kuchni;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...