wtorek, 8 maja 2012

Trochę moich inspiracji xxxx

Jak obiecałam pokażę Wam trochę moich inspiracji hafciarskich. 
Jest ich tak dużo, że nie wiem czy starczy mi życia na wyhaftowanie chociaż połowy z tego:)
Z małymi haftami nie ma problemu, są miłym przerywnikiem dla innych prac. Wykonanie ich jest łatwe, szybkie i przyjemne. Gorzej jest z dużymi obrazami. Na początku jest się pełnym entuzjazmu i chęci, ale w pewnym momencie przychodzi kryzys i niestety na jakiś czas trzeba tamborek odłożyć. A wrócić do tego jest potem ciężko, sama tego doświadczam na co dzień, trochę tego się nazbierało w pudełku i czeka... A tu ciągle coś nowego przychodzi do głowy...

Ten haft jest dla mnie szczególny, zaplanowałam, że wykonam go do sypialni i umieszczę go w jakimś ładnym miejscu, np. nad łóżkiem. Nici już kupione, leżą od roku i czekają:)



"Kwiatowe elfy" zainspirowały mnie niedawno. Są śliczne i takie niewinne. Urzekły mnie piękne pastelowe kolorki. Jeśli nie zamieszkają u mnie w mieszkanku na pewno znajdą swoich właścicieli jako prezenty. 
Na 26 maja jak znalazł.






Te dwie panie z pieskami będą pasowały do tych, które mam w swoich zbiorach. We cztery będą się pięknie komponowały.



Mam słabość do wyszywania elegantek. Te poniżej również należą do moich ulubionych. Może dlatego, że bardzo lubię wzory, które wymagają dużo szczegółów. Praca przy nich jest ciekawsza i po prostu 
"nie nudzi się".




Kwiaty też lubię wyszywać, chociaż rzadko kiedy coś mi się szczególnie podoba. Te wzory należą do moich kwiatowych ulubieńców. Są delikatne, subtelne, nie dominuje tu mieszanina różnych kolorów, a róże i czerwienie ładnie się ze sobą komponują.




Mam słabość do koronki różnego typu, a ta poniżej szczególnie mnie urzekła.



Te też są śliczne.



Pozdrawiam
Karolina

Powyższe zdjęcia nie są mojego autorstwa. Źródło: Internet.

6 komentarzy:

  1. Wszystkie są piękne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne, elegantki mają swój wyjątkowy urok ale z niecierpliwością czekam na wachlarz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegantki to moje faworytki , bardzo oryginalne i wyglądają, jak akwarele. Ale MM to wyzwanie. Trzymam kciuki
    Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie czarna magia, więc tym bardziej zachwycam się bezgranicznie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawie u Ciebie! zapisuje sobie bloga :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...