środa, 18 lutego 2015

Dobry wieczór



Szyję, szyję, szyję...
Niebawem zapraszam Was do sklepiku z moimi pracami, który będzie otwarty jeszcze przed Wielkanocą.
Cały czas miałam dylemat, czy tworzyć coś takiego, czy jest sens, czy będzie odzew, zainteresowanie. Ale chyba warto spełniać swoje marzenia, a jeśli nie, to chociaż dążyć do ich spełnienia. No i czas propagować, wspierać nasze rodzime rękodzieło, przedmioty wykonywane z pasji tworzenia, z miłością i dbałością o szczegóły. Wszechobecnej chińszczyźnie kategorycznie mówię nie. Jedyne co, to kuchnia bardzo mi smakuje i tam od czasu do czasu bywam.


Różowa owieczka




metalowe pudełka


Te pojemniki metalowe zakupiłam dawno temu w popularnym dyskoncie spożywczym. /pewnie chińszczyzna/. Jak zapałałam miłością ogromną do białego, ukryłam je gdzieś głęboko, przestały mi się zwyczajnie podobać. Ostatnio odnalazłam je przypadkiem, zdanie na ich temat zmieniłam momentalnie i teraz służą mi na przechowywanie wiórek kokosowych, brązowego cukru i suszonej żurawiny. Kolejne, które powędrowały na regał w kuchni.

A w wolnym czasie układam koraliki. Może na starość dziecinnieję, ale wciągnęło mnie. 
Podłubałam troszeczkę i powstały międzynarodowe podkładki pod kubeczki. 
Super gadżet, jak zapraszamy na kolację np. naszych międzynarodowych przyjaciół.
Miłe dla oka pastele i praktyczne w zastosowaniu, sprawdzają się doskonale w zabawie z dzieckiem.
Mój na razie jest jeszcze troszeczkę za mały i obawiałabym się, że coś połknie lub zwyczajnie zasypie mi mieszkanie tą drobnicą. Ale dla starszaków zabawa bardzo kreatywna i ciekawa.


koraliki prasowanki


koralikowe podkładki pod kubki

19 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia:) myślę, że się uda!
    Masz zdolne rączki i szyjesz cudeńka:)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    To miejsce odkryłam niedawno i zostaję! Kopalnia inspiracji! Piękne rzeczy tworzysz więc sklepik na pewno wypali! Szkoda tyle pięknych maskotek zostawiać tylko dla siebie ;)

    Pozdrawiam z mieściny obok :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam takie pojemniczki, tylko ja im wieczka przemalowałam na biało, o niebo lepiej pasują do mojej kuchni.
    pomysł ze sklepikiem bardzo popieram!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ się ucieszyłam na wieść o sklepiku!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę z Twojego sklepiku :-) Będę do niego często zaglądać :-) Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję! Życzę wielu sukcesów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana,jasne,że warto dążyć do spełnienia swoich marzeń,nad tym nie ma się co zastanawiać :))
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale śliczne puszeczki! No i skrzydełka. Podziwiam zawsze twoje uszytki. Niezwykle dokładnie wykonane. Dobrze że na świece są tak utalentowani ludzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Karo, życzę powodzenia w realizacji marzeń!! Sama myślałam o takim sklepiku.. Jeszcze nie mam odwagi... Twoje szyjątka są śliczne. Mam takie same puszki i ostatnio też je wyciągnęłam :) Pozdrawiam i przesyłam uściski!!

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczna owieczka- jakbys kiedys potrzebowala cos z bizutkow to chetnie sie wymienie dla mojej niunki

    powodzenia ze sklepikiem ja uwazam,ze sliczne rzeczy a nie panoszaca sie tandeta wygraja zawsze :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzysz tak piękne rzeczy, że odzew to rzecz najpewniejsza na świecie :) Życzę powodzenia :) Pozdrawiam i zapraszam serdecznie do mnie "na kawę" http://mamawszpilkach.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudna owieczka.....życzę powodzenia.Takich sklepików jest co prawda już dość sporo, ale tworzysz tak śliczne rzeczy, że błędem byłoby nie spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzeczywiście, od razu widać, że to nie jest chinszczyzna. Przypominają mi się takie lalki ręcznie robione, które niegdyś stały u mojej babci. Aż bałam się nimi bawić w obawie, że je zniszcze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne! Po prostu nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty,zastanawiałaś się czy warto!!!z takim talentem!!!!!?????
    cudowności tworzysz,a podkładki bardzo ciekawe:)
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  16. jej jakie pięknośći wyszywasz działaj Kobietko a ja trzymam bardzo mocno kciuki :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne :) Też bym chciała mieć takie zdolności do szycia jak Ty. Czekam na aukcje z Twoimi pracami!

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...