wtorek, 15 kwietnia 2014

Bunnies




Bunnies




Cześć dziewczyny...

W przerwie pomiędzy sprzątaniem, prasowaniem i praniem :)
zaklikałam podzielić się z wami wielkanocnymi królikami.

Na gorąco, dopiero co niedawno "wyszły" spod igły.
Dwa króliczki - large and small.
Uszyć je, było dla mnie wielką radością.

Co o nich myślicie?
Ja sądzę, że po świętach pozostaną u nas na dłużej.
Jak nie w salonie, to na pewno w pokoiku Adasia.



Bunnies



Bunnies



Bunnies



Dekorowanie domu na dobre rozpoczęte.
W tym roku głównie black&white.
Różne i różniste jajka już goszczą na komodach i półkach.

Jak zwykle mogło być tego więcej, planowałam uszyć trochę zajączkowych serduszek,
w planach były też kaczuszki i czarownice.
Ale tak to jest, jak się ma w domu małe dziecko, 
do tego w ostatnich dniach walczymy z temperaturą i katarem.

Dlatego też króliczki będą raczej jedynym tekstylnym 
/oprócz jajek, które pokazywałam wcześniej/
wyzwaniem na te święta.



Bunnies



Do niedługo.

W następnym poście pochwalę się też najnowszymi zakupami,
nowych tekstyliów nigdy dość :)


8 komentarzy:

  1. Cudne są, widać dbałość o każdy detal. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne,przecudne,przeurocze!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. O boziu jakie słodkości! Też takie chce! Nie wiem czy bym potrafiła... Cudowne są.

    OdpowiedzUsuń
  4. zające króliki jak zwał tak zwał sa urocze i boskie całe :)))))))))))))))))))))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny słodziak,śliczne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej urzekają mnie materiałowe ozdoby :)
    jeśli masz ochotę podzielić się swoimi pracami a w zamian otrzymać inne rękodzieło zapraszam Cię na wymianę do mnie pt. "pastelowe"

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne króliczki.Czy te jajeczka białe to też Twoje dzieło? Takie koronkowe.Śliczne.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...