piątek, 5 kwietnia 2013

New look bottles


Uwielbiam te butelki.
Wyszperałam je w sklepach z używanymi 
przedmiotami.
Długo zastanawiałam się jak je wykorzystać i...
wpadłam na pomysł, żeby użyć ich 
jako flakonów na moje ukochane tulipany.


Bardzo lubię tulipany.
W odróżnieniu od innych kwiatów (np. róż),
mogą postać w wodzie bardzo długo.
Nawet do dwóch tygodni.
W wiosenne dni prezentują się pięknie w salonie.


Butelkom dodałam trochę szyku
dzięki etykietkom (odnalezione na blogach).


U nas tutaj jest naprawdę wiosennie.
Temperatury dużo powyżej zera.
Słoneczko świeci niemal codziennie.
Jest pięknie. 
Ta pogoda nastraja mnie bardzo optymistycznie do pracy.
Mam nadzieję, że do Polski też w końcu
przyjdzie piękna pogoda.


Pozdrawiam serdecznie
Karolina

1 komentarz:

  1. bardzo ładnie prezentują się butelki z tulipanami, bardzo lubię te kwiaty:))pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...