środa, 11 września 2019

Dawno mnie nie było...

Witajcie kochani.
Weszłam dziś na bloga i powiem szczerze, jest mi strasznie wstyd...
Zaniedbałam go niesamowicie, maksymalny czas poświęciłam na prowadzenie profili na Facebooku i instagramie... może mnie tam spotkaliście, jeśli nie- serdecznie zapraszam:)

„Powrócisz tu” - słowa tej piosenki dźwięczą mi w głowie.. Postanowiłam wracać.. Chciałabym podzielić się z Wami nie tylko moja praca, ale tez innymi sferami mojego życia. Nazbierało się tego naprawdę dużo. I jak w każdym życiu, tych negatywnych historii również. Ale o tym przy innej okazji napiszę.

Dzisiaj kilka kadrów z mojej codziennej pracy. Rozgośćcie się...

PS. Serdecznie dziękuje za wszystkie komentarze. Z racji tego, że minęło wiele miesięcy nie będę na poszczególne odpisywać. Na każdy nowy owszem :)


girland_zwierzeta_lesne

karuzela_baloniki_słonikI

girlanda_chmurki

słonik_grzechotka_na_szydełku

chmurki_girlanda



karuzela chmurki łabędzie


karuzela sarenki gwiazdki

filcowy aniołek

grzechotka słonik

szydełko królik


grzechotka królik

filcowa karuzela łabedzie
filcowa girlanda w liski

girlanda szydełkowe króliki

karuzela baloniki i koniki

amigurumi szydelkowe kroliki

szydelkowy krolik

karuzela sarenki

karuzela filcowa aniolek

błekitna karuzela baloniki


karuzela kotki liski pieski





karuzela labedzie



grzechotka kroliczek


19 komentarzy:

  1. Witaj po długiej przerwie. Nie ma mnie na facebooku i instagramie więc tym bardziej cieszę się że tu wróciłaś. Króliczki szydełkowe mnie zauroczyły. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo💜 będę w takim razie częściej publikowac😉

      Usuń
  2. Witaj z powrotem:-) Śliczne drobiazgi, zwłaszcza te mobile nad łóżeczko:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Super dekoracje do pokoju dziecięcego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieski, ktoki i myszki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ogromną fanką Twojego rękodzieła :) Na pewno coś zamówię do pokoju mojej córki. Chciałabym też zakupić fototapetę ze sklepu fototapety24 Myślę, że to wszytsko razem świetnie będzie się prezentować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zabaweczki dla maluszków

    OdpowiedzUsuń
  7. Appriciable article,keep up the good work. We at Property Hunters shifted this service to a level much higher than the broker concept.If you willing to buy property in Qatar please visit us, you can see more details like this article Properties For Sale in the pearl Qatar

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale talent!Pozazdrościć. Wszystko piękne wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie jestem na etapie urządzania pokoju dziecka i byłam zaciekawiona jak to u Ciebie wygląda i co u Ciebie słychać. Podobają mi się efekty Twojej pracy, zaczęłam nawet obserwować Cię na Instagramie. Masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. doradca kredytowy Trójmiasto: Gdańsk, Gdynia, Sopot
    Amtrust Group to firma świadcząca usługi profesjonalnych doradców kredytowych w Trójmieście. Nasze doradztwo finansowe oferujemy w Gdańsku, Gdyni i Sopocie. Specjaliści z branży udzielą Ci wsparcia w uzyskaniu najtańszego kredytu. 20 letnie doświadczenie i stabilna pozycja na rynku to gwarancja współpracy z kilkunastoma bankami. Dzięki temu nasi eksperci kredytowi oferują Ci najlepsze rozwiązanie, zarówno dla klientów indywidualnych chcących pozyskać m.in. kredyt hipoteczny jak i kredyt dla firm. Doradcy finansowi z Amtrust Group nie pobierają opłat ani prowizji od klientów. Nasza działalność ma na celu wsparcie na każdym etapie procesu ubiegania się o kredyt, a także pomoc w wypełnieniu wniosków i komplementowaniu dokumentacji. Doradcy do spraw kredytów hipotecznych w Trójmieście Amtrust Group to polecani specjaliści! Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej.
    https://www.amtrust-group.com

    OdpowiedzUsuń
  11. doradca kredytowy Łódź

    Amtrust Group to zespół profesjonalnych doradców kredytowych w Łodzi, którzy zapewnią Ci wsparcie w uzyskaniu najtańszego kredytu. Zajmujemy się doradztwem kredytowym od 20 lat, a dzięki temu doświadczeniu oraz stabilnej pozycji na rynku nasi eksperci kredytowi mają możliwość współpracy z kilkunastoma bankami. Amtrust Group nie pobiera opłat ani prowizji od swoich klientów. Specjaliści oferują Ci rozwiązania, które będą najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i sytuacji finansowej. Nasi doradcy zapewnią Ci potrzebne wsparcie, pomogą w wypełnianiu wniosków, a nawet podejmą się negocjacji z bankiem. Zgłoś się do profesjonalnego doradcy finansowego w Łodzi, który pomoże Ci w uzyskaniu m.in. kredytu hipotecznego lub kredytu dla firm, już dziś! Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej.
    https://www.amtrust-group.com

    OdpowiedzUsuń
  12. doradca kredytowy Warszawa
    Amtrust Group to firma, gdzie profesjonalny doradca kredytowy w Warszawie udziela wsparcia w uzyskaniu kredytu. Długie doświadczenie oraz stabilna pozycja na rynku dają ekspertom kredytowym możliwość współpracy z kilkunastoma bankami. Dzięki temu firma oferuje klientom wybór rozwiązań najlepiej dopasowanych do ich potrzeb. Doradcy finansowi z Amtrust Group nie pobierają opłat ani prowizji od klientów. Działalność ta ma na celu wsparcie w skomplikowanym procesie uzyskania kredytu, a także skompletowania wymaganej dokumentacji. Doradcy do spraw kredytów hipotecznych w Warszawie Amtrust Group są godni zaufania! Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej.
    https://www.amtrust-group.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Amtrust Group zajmuje się świadczeniem usług profesjonalnych doradców kredytowych w Krakowie. Zajmujemy się kredytami dla klientów indywidualnych oraz kredytami dla firm. W swojej działalności mamy ponad 20 letnie doświadczenie i doskonale wiemy jak osiągnąć sukces. Współpracujemy z najbardziej cenionymi bankami na rynku. Usługi naszych doradców są bezpłatne dla naszych klientów. Nasza działalność ma na celu wsparcie na każdym etapie procesu ubiegania się o kredyt, a także pomoc w wypełnieniu wniosków i komplementowaniu dokumentacji. Doradcy do spraw kredytów hipotecznych w Warszawie Amtrust Group to polecani specjaliści! Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej.
    https://www.amtrust-group.com/

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...