sobota, 4 marca 2017

BALLOONS

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednimi postami.
To strasznie miłe czytać te wszystkie słowa :) 

Cały czas staram się dodawać coś nowego na warsztat. Nie potrafię zamknąć się w wąskim zakresie, ciągnie mnie do nowości. A przede wszystkim lubię spełniać życzenia moich klientek. Ich radość z każdej uszytej przeze mnie rzeczy, jest później bezcenna.
Tak było i tym razem. Stworzyłam nową karuzelę z balonami.
Jestem z niej bardzo dumna i myślę, że na stałe zagości w mojej ofercie.

Pięknego weekendu 

hot air balloons mobile

hot air balloons mobile

18 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Haha, chciałam zostawić taki sam komentarz! :D

      Usuń
  2. śliczne, piękne kolory takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne! Uwielbiam takie kolory w karuzelach dla dzieci. Pasują do większości wnętrz i uspokajają :) A te balony są świetne, można nawet tam włożyć jakąś mniejszą pluszową zabawkę ;) Myślę, że na pewno powinny zagościć w Twojej ofercie na stałe, bo są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nowy pomysł i znowu piękny :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł oraz jeszcze lepsze wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i zmysłowe prace Podoba mi się ich delikatność!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna karuzela! Widać, że masz prawdziwy talent i go nie marnujesz. Oby tak dalej, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł. Karuzela wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza, wygląda prześlicznie :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne baloniki, widać że masz prawdziwy talent do ręcznych robótek. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna karuzela. Widać, że robisz to z pasją.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karuzela podoba mi się najbardziej :) Jest śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Karuzela z balonami super wygląda, na pewno spodobałaby się mojej chrześnicy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytając ten artykuł zaczęłam szczerze żałować, że nie jestem w stanie samodzielnie wykonać takich małych dzieł sztuki. Przepięknie się prezentują i na pewno pokoju każdego maluszka będą jedną z najciekawszych ozdób:).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pastelowe kolory. Bardzo podobają mi sie takie zabawki. Każde dziecko będzie zachywcone.

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...