niedziela, 4 maja 2014

Sleepyheads in my bedroom



Sleepyheads in my bedroom



Cześć.

To już chyba ostatni post przed urlopem,
następnym razem odezwę się do was już z Polski,
z naszych pięknych Mazur.

Ten czas zapowiada się pięknie,
oby tylko pogoda była dla nas łaskawa.



Sleepyheads in my bedroom



A dla was specjalnie przygotowałam dużą porcję świeżych zdjęć
moich nowych przyjaciół.

Ta parka "śpiochów" została uszyta do sypialni.
/tam śpiochy czują się najlepiej/.

 Kolorystyka jest stonowana, 
dołączyłam tylko mocniejszy różowy akcent w dodatkach do ubioru.



Sleepyheads in my bedroom



Sleepyheads in my bedroom



Wszystkie szyjątka, które prezentuję tutaj na blogu 
to moje debiuty, więc do ideału jeszcze daleko.
Ale doskonalę się z każdym dniem w tej dziedzinie,
i kto wie, może niedługo uda mi się stworzyć jakiś większy i autorski projekt.



Sleepyheads in my bedroom



Sleepyheads in my bedroom



Na razie bawię się szyciem, tworzę radosne dekoracje, 
które nadają naszemu mieszkaniu przytulności i dodają trochę dziecięcej radości.

Jak oceniacie moje prace?



Trzymajcie się 
i do następnego zaklikania już z Polski.



Sleepyheads in my bedroom


15 komentarzy:

  1. Idealnie dobrana kolorystyka, świetny pomysł i precyzyjne wykonanie,gdybyś nie napisała nie wpadłabym na to, że to Twoje debiuty...świetnie Ci to wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  2. Życze udanego,i bardzo ciepłego urlopu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Śpioszki są cudne ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne śpiochy :) idealnie wykonane, widać,że masz do tego dobrą rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądają jakbyś szyła śpiochy od lat!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie widzę żadnych "niedoskonałości" , dla mnie wyglądają pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Debiuty? One są cudowne! I te serduszka w kieszonkach, przesłodkie! Miłego wypoczynku i dużo słoneczka mazurskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli to debiuty to masz talent, pracuj dalej a będziemy cieszyć oczy różnymi cudeńkami twojej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jestem wprost zachwycona talent 100% talent:)))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. e tam debiuty. Nawet się nie przyznawaj, bo szyjesz pięknie! :)
    ...a ja lubię te Twoje szyjątka, zwłaszcza gdy chodzą parami :P
    B.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chylę czoła dla Twoich zdolności. A zanim napisałaś, że to Twoje dzieło, to zastanawiałam się gdzie je kupiłaś :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie miłe i mięciutkie towarzystwo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne! Oj, a ja nazwałabym maskotki ideałami, żadnymi tam debiutami. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszę się, że znalazłeś chwilkę, by zostawić swój ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...